CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Friday, January 11, 2013

Kembali : 2.0.1.3

Bismillahirrahmanirrahim...

Allahuakbar.. lamanya aku tinggalkan blog ni. tak 'update-update'. terbengkalai begitu. entah apa la yang disibukkan. tahun ini tahun ke-2 aku sebagai bakal pemilik Ijazah Sarjana Muda Pendidikan. dan macam-macam transformasi yang berlaku. sekarang, jam 12.13 pagi, aku masih sibuk menyiapkan tugasan yang diberi oleh pensyarah petang tadi. tiada lain kali ini, aku mengharapkan yang terbaik, dan insyaAllah, aku akan menulis semula. tanda kecintaanku pada penceritaan kisah-kisah Universiti Kehidupan yang ada pahit manisnya untuk dikenang.

pada yang sudi membaca blog ini, aku ucapkan terima kasih. semoga kamu jumpa apa yang kamu cari dalam blog ini.

untuk 'update' terkini setakat ini, aku merupakan salah seorang bakal pemimpin Persatuan Puteri Islam Malaysia(PPIM). comel kan? :D ok perasan.

ustazah pesan, kalau dah pakai baju seragam, kena la jaga kelakuan. kena tunjukkan akhlak yang baik, sopan sebagai wanita muslimah.

aku? aku masih dengan diri aku. rilek la ketua geng pakai baju kurung. keh3.

apapun, aku memang suka pakai baju kurung.

walaupun sedikit ganas, atau sedikit gila.

dah dah. jangan nak gebang. aku tahu kalau kau jumpa aku mula-mula mesti aku malu senyum-senyum camgitu je. bila dah lama sikit, mula la kamceng kita nanti.

apapun sempoi :)

sebab tu aku tak kisah panggil aku kakak ke tak.

genap 9 November 2013, aku umur 23 tahun. dengan izin Allah, berkesempatan aku berada pada tarikh tersebut. insyaAllah. :)

ah banyak aku nak cakap. nak luahkan. mungkin ada yang tertanya-tanya kenapa perlu aku luahkan semuanya? kenapa nak beritahu orang lain? aku rasa ini yang terbaik. kalau tak aku tak henti-henti cerita macam-macam pada kawan sebilik aku. aku bimbang mengganggu dia sahaja. walaupun dia dan aku tahu kami bicara perkara yang bermanfaat sahaja. pasal masa depan etc.

lagipun dengan menulis blog, aku rasa lagi jarang aku 'update' status pada Facebook(FB). :D

cumanya kalau nak cepat mungkin pada FB sahaja.

akhir kalam, salam pertemuan sekali lagi dari Afiah.

ha. itu akulah :P

Assalamu'alaikum. ila liqa'. ma'a salamah.

3 comments: