CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Monday, November 30, 2009

com 2..

alhamdulillah.. sekarang ni tengah bljr subjek computer 2. seronok... banyak yang aku xtau rupanya pasal dunia teknologi ni. best sangat2. belajar buat web n macam2 lagi. kire cam leh edit template sendiri r. malangnya aku masih dalam proses pembelajaran, jadi x berkesempatan untuk memahami benda2 tu semua. tunggu la aku rajin2, g godek2 komputer. lol~
aku ske biologi. tapi masalahnye, aku xske menghafal. aku pn ske benda praktikal. aplikasi. best kot.. dari menghafal je. kire cam nak prove teori r gak. sebab d beri kuasa untuk memilih, aku pilih untuk sambung dalam bidang matematik. kire ok la. dulu2 aku nak sambung bahagian sains kemanusiaan, psikologi, tapi kak long x kasi. last2 aku tersadai kat sini...
maktab perguruan?? ok x maktab nih?? hohoho.. bukan aku nak perlekeh ke ape.. saje je la timbul perasaan ingin tau camne kehidupan kat maktab perguruan... sebenarnya.. aku pun nak teruskan pembelajran kat maktab tapi d sebabkan hari tu x dapat, tersadai la aku kat sini... tapi ade hikmahnya la aku x dapat tu.. aku ingat.. nak mohon maktab sekali lagi. skali dengan dak spm taon ni. hohoho. dah tua kakak oii... baru nak masuk maktab. tapi, kak long cakap, masih x terlambat untuk memilih. even abang ngoh pun nak sambung degree dalam satu bidang lagi. jadi, saya kena bersemangat untuk terus belajar walaupun umo dah terlajak. kalo d terima masuk maktab, umo aku dah 20 la. aduhai... keep moving forward afiah!! cayo2!!

No comments: