CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Monday, November 16, 2009

padanmukaakusendiri

saya sakit tekak. semalam batuk keluar darah. huhuhu... dah 2 mggu kot batuk. hari ni pegi klinik, die cakap tekak aku merah sangat. terutamanya belah kanan. bayangkan r, tido malam leh tersedar sebab batuk. batuk lak, sampai keluar air mata, merah muka2. x tahan dowh. ishk3.... ni lah kejadahnya pegi sorak orang main x ingat nak kawal suara. huhu.. tapi best apa. walaupun aku x dapat main, semangat aku masih berkobar2. jadi aku bersorak tahap orang lupa keadaan sekeliling. lol~ dari jam 2-5 ptg, berdiri tengah panas, dah la pakai tudung hitam. memang terbakar dowh kulit muka. hoho... malam lak, 9-11. hoho... yang masalahnya, aku sorang je tukang sokong. siyes. keseorangan. entah ape2 je aku ni. saya pun nak main jugak tapi keadaan x mengizinkan nak wat camne. uhuk2. kerap sakit tiba2 sekarang. x kira pagi, petang, malam. tapi afiah tetap kool.. rilek r weh. kalo umur aku panjang, aku masih lagi setiap berada d cc korang... =)

smile!!

No comments: