CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Sunday, November 1, 2009

maaf untuk kamu, sahabat tersayang

bismillahirrahminrrahim.. assalamu'alaikum.. nampaknya lama nor blog ni terbengkalai. huhu... em, sbnrnya xde pe pon nk d utarakan d cni cuma nak mintak maaf kat sum1. i don't thnk like he read my blog. x kisah la. em, yep. dulu, waktu mula2 kenal, ok je. tp yela kan. masa berjalan. aku doakan yang terbaik untuk ko. aku tau ko marahkan aku. tapi x kisah la. ko pon ckp kan, decide pe yang terbaik so i thnk diz's d best 1. sori yep. aku sygkan ko, tapi entah la. mebi aku yg bnyk ambik hati. sedikit sebanyak kata2 aimi menyedarkan aku, tapi aku dah cakap. aku xkan undur semula. sori. sori sngt2. aku nak aku lepaskan ko dengan rasa tenang. xnak sedih2. aku serahkan ko dalam jagaanNya. Dia yang Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk kita semua. andaikata jodoh ikatan persahabatan kita masih ada, insyaAllah, aku akn jadi sahabat ko smula. jangan riso. sesungguhnya ko macam adik aku dah tapi yela. aku xleh tegur ko pape. sedangkan tanggungjawab aku ade. biarlah. maafkan aku kerana x jadi sahabat yang baik untuk ko. maafkan aku. aku xleh selamanya macam ni. ko xtau pe yang aku rase, pe yang aku hadapi. aku perlukan sokongan semua, tapi sokongan yang aku harapkan dari ko, xde. hmm.. entahla. aku x harapkan lebih pape pun sebab aku sayang ko dengan ikhlas. walaupun x wujud sebarang ikatan antara kita, aku tetap doakan ko sebagai kawan aku. ...., aku harapkan yang terbaik untuk ko. semoga sukses selalu! semoga berjaya capai cita2 ko. semoga ko jadi anak yang baik, hamba yang taat dan lelaki yang mampu jadi khalifah kat muka bumi ni. yes. aku ada untuk ko. jaga diri ye. jaga syakira jugak. semoga hari2 mu bahagia dlm rahmat dan barakahNya.

No comments: