CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Wednesday, September 28, 2011

Masa untuk diam.

...... i feel like drowning.....


... aku minta.. Allah tunaikan...
tapi makin lama aku makin tak rasa gembira...
mungkin sebab aku bersama mereka yang lebih muda dari aku... atau.. memang sebabnya datang dari diri aku sendiri...

makin lama aku rasa aku makin kurang yakin dengan diri aku. aku dah bukan aku yang dulu. fikiran pun dah tak sekritis dulu. rasa sangat dull.

buat masa ni... aku nak sendiri saje. nak cari balik diri aku. nak muhasabah balik apa yang tak kena dengan aku sebenarnya.

really, i miss the old me.

huuu.... babai.

nah dengarlah.

video

2 comments:

A.D.A.M. said...

Kadang2 kita rasa hilang. Hilang dlm diri sendiri kan.

A.F.I.A.H said...

na'am. yup. saat tu la rasa macam perlu cari diri semula.

dan,

sebenarnya bagus juga kalau kita sedar ada perkara yang lain dengan diri kita. boleh kita muhasabah diri kita semula dan insyaAllah, kita perbaiki apa yang patut.

jangan terlalu lama tenggelam cari diri, sebab bimbang pula kita jadi seorang yang diam dan murung seketika. mungkin.