CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Sunday, July 20, 2014

Ku Lepaskan Jua

Bismillahirrahmaanirrahim.

Berat benar rasanya mahu menulis kali ini. Kecelaruan ini membuatkan aku agak terkesan sebenarnya. Aku memilih untuk melepaskan. Jika dia tidak yakin dengan aku, bagaimana harus kami teruskan?

Tak mengapa. The bad side is always on my side. As always.

Kalau dah jodoh, tak kemana.

Bertebarlah kamu.

Aku memilih untuk sendiri.

Terasa jauh bezanya antara kita. Macam yang aku selalu kata, " kau mungkin lebih sopan daripada aku."

Senyum. Mungkin belum tiba masanya lagi.

Carilah bidadarimu. dan dia adalah bukan aku.

Allahua'lam.


No comments: