CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Tuesday, September 1, 2009

kad raya!!

hari ni pegi kios. cari makanan. hahaha. pusing2 satu kios, zass!! mataku tertancap ke arah deretan kad raya. dari niat beli makanan, kaki laju je jalan ke rak kad raya. hatiku berbunga riang!!! seronok tengok banyak kad raya... mcm2 kaler..corak.. ade bunyi la... dah la lawa. haiz. aku memang xleh tengok bnda2 cmtu, gila sekejap. hehe=). maaf ye. sy pengumpul kertas berwarna, kad raya dan benda2 yang menarik. to be exact, sumthng yang colourful. walaupon umur sy dah meningkat, sy tetap dengan kegilaan sy. juz wondering, kalo nt aku de anak, aku yg lebih2 lak dr anak aku. hahhaha. back to d scene. aku belek pnya belek kad2 raya tu, mmg senyuman tetap d wajahku=). betapa kegilaannya berlaku. hahahaha. xtau nak ckp pe. mmg excited btol. padahal kad raya kad rumah bertimbun x kasi kat orang. persoalannya kenapa?? kerana saya suka simpan. lol~ hasilnya, aku beli 20 keping kad raya. yang nak kasi orang x smpi pon 20 tapi ku nak simpan. hahaha. ku pulang dari kios dengan air tin, choki2, kerepek yang merepek dan kad raya=)... seronok.. sape2 yang rase nak dapat kad raya dari aku, tinggalkan alamat ye(n_n). hehe=).

p/s : sy pon gila choki2 gak. lalalala~ kegilaan~

4 comments:

Nurul_Zaty said...

nak2 kad raya..hee

Thahar said...

Nak jugak............

crixerity said...

chokie!!suka suka...
wah, nak juga..hehe...ngengada je

A.F.I.A.H said...

zaty: ko orang dekat.. dtg je ambik bilik aku. hahahaha

thahar : em, ko ni satu. alamatnye x kasi2. dush!!

amirul : awak ke sy yang ngade2?? ekeke. xpe2. nati aku poskan choki2 skali. gnti duit raya=)