CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Monday, August 31, 2009

teman lama. nah..

lalala~

bismillahirrahmanirrahim...

alhamdulillah... dah masuk hari kesebelas kita berpuasa dan alhamdulillah juga, kerana hari2 ku semakin baik=). alhamdulillah.. syukur padaNya. kepada sesape yang mendoakan, syukran jazilan 'ala kulli dua'. hehe.. ntah betol ke x nahunya. lol~ hmm... 2 mggu sblum cuti!! minggu yang sangat3 bz. kuiz hari2 ade. santapan mindaku. hehe=). xpe.. afiah, persediaan untuk final la.. fikir positive(n-n).

hm.. hari ni, mcm biase. lebih kurang pkul 1830, kiteorang gerak pegi ukc1 untuk beli makanan. sampai2 je kat sana, hala tujuku hanya satu. gerai ikan bakar. hahahaha. laju sahaja langkah ke sana. ku biarkan faizah beli makanan sorang2. mula la die membebel. sabar ye sayang. ikan bakarku memanggil. lol~ untuk makluman semua, ukc1 aka umar al-khattab college 1 tu hostel dak laki. sebab kc aka khadijah college xde kafe yang besar lagi luas lagi seronok berjalan d dalamnya, kami, penghuni kc lebih memilih untuk beli makanan kat ukc1. hehe=). kami bukan sengaja tapi terpaksa. kih3. ye2 je.

berbalik pada ape yang aku nak kongsi kat cni, sy nmpk ridhuan=). ridhuan nampak saya. saya pandang lain, ridhuan tetap pandang saya. saya pandang balik, saya senyum la kat dia dan dia pon senyum kat saya. ok la.. dah memang nak tunggu ikan bakar aku, terpaksa tunggu kat ctu. nak tunggu kat dalam kafe, ramai dak2 laki. saya tidak suka oke. huhu.. tetiba die datang mendekati.

"lama x nampak ko."
"em, lama gak x nampak ko. ape cite skrg??"
"aku?? hmm.. makin hancus. huhuhu.. banyak main game. ko pe cite midsem?"
"alhamdulillah.. oke"
"aku x tau la pe nak jadi.. haiz"
"hmm... " *sambil layan fayizah yang begitu sibuk dengan air soyanye*
" tu rumate aku. dieorang de buat jamuan berbuka puasa dgn group bi dlu. die ajak tapi aku x ikot sbb xde geng aku. x seronok r"
" ala ko ni. pegi r. dh orang ajak. mcm majlis kenduri, orang ajak kena pegi."* snyum kambing lak die*
"ko xde jmpa dak2 ni?? aku sllu nmpk tapi dieorang x tegor pon. ko sorang je yang ok. xkan la menjaga smpi mcm tu skali"
" em, entahla. dieorang memang de yang segan n menjaga. mcm aku, x kisah pon. sempoi2 je.."

" dik, ikan adik kan??" aisehman. akak ni. potong line aku lak. hahhaa! ambik je ikan, aku pusing lalu depan ridhuan. stop jap ckp nak blah dlu. walaupon aku gunakan perkataan blah, tetap d akhiri dengan salam... hahahha. ridhuan tersenyum.. sambil tunggu kerang bakarnya. hahaha.

rumate aku terkejut sebab tengok kesempoian aku. hahha. sori ye fayizah. sy brutal dlm diam. skrg ktwa pon gaya jahat. hahaha. kadang2 je. lol~ sebenarnye aku terkejut dengan tanggapan orang terhadap diriku. sombong. berlagak. *err.. bukan sama je ke.. lantak la* seorang yang serius! OMG! afiah dan keseriusannya?? rasa jarang2 sekali wujud. ketawa je aku pandai. masam jarang sekali, ketika mood hilang pergi berdating dengan perasaan je. but then once they get to know me.. afiah seorang yang sangat sengal, sempoi, kelakar, nice 2 b fren with dan afiah juga seorang yg sngt setia kwn. frens out there, ILYSM!!!!! even my dear rumate, fayizah, yg dah 3 semester selalu nmpk sy, thought dat i'm a big-headed,hard-hearted person. MAN!! slama 3 semester die bertanggapan begitu terhadap diriku n when come to diz sem, we became roomates, then she knows about me. same goes to my classmates, they juz get to know d real of me . teman2, saya x kisah anda nak fikir ape pasal diri saya kerana saya adalah diri saya. rock on bebeh!! hahaha! we conquer d world! we rule it! but remember, don't forget about our religion, islam al kareem... takbir! allahuakbar!!

No comments: