CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Monday, August 24, 2009

ramadhan. rahmat. keampunan.

bismillahirrahmanirrahim.. subhanallah... lama benar ku menyepi. em, dengan kedatangan bulan ramadhan ni, aku lebih banyak habiskan masa dengan buat benda yang berfaedah. bukan aku nak kata berblogging ni benda yang x berfaedah.. tapi ade banyak benda yang kite kena kejar dalam bulan ni. beramallah kita seumpama ini ramadhan yang terakhir untuk kita.. notaku hnya d sini sahaja. aku nak ucapkan selamat berpuasa dan banyakkan amal ibadat d bulan puasa ni. keberkatan dan rahmat Allah sangat luas untk hamba2Nya yang beriman.. semoga kita tergolong dalam kalangan orang2 yang beriman.. amin. =).

nota1: doakan kesejahteraanku
nota2: rndu kamu semua sngt2
nota3: berdepan dengan final, doakan kejayaanku
nota4: tnggu karya aku=)

No comments: