CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Sunday, August 9, 2009

(n_n) SUMI (n_n)

kemalasan untuk menulis entri baru atas alasan2 yang munasabah seperti berikut.

1) saya tidak sihat
2) tidak mencari kesempatan masa

selepas family day semalam, ku sangat penat sehingga hari2ku ku habiskan sahaja dengan tidur. even sekarang pon kepenatan untuk bernafas. haiz. tinggalkan soal kesihatan ku, kisah bahagia ingin ku cerita.

semalam kan de program family day yg sngt menyeronokkan even memenatkan( yg menyumbang kpd kesakitanku).. jadi biase la. ade la hadiahnye. sngt2 seronok even hadiahnye tidak seberapa. aku masuk tarik tali. wee! pdhl ku cmttee tp sbb x ckp peserta, terus sahaja ku join. lalalala~ sngt seronok. hahaha. kami dpt tmpt pertama!! say yeah to our success!! huhu.. antara hadiah yg aku terima: sumi,twisties, air soya. SUMI!!! hahaha. benda ni la yang paling aku suke!! lalala~ mesti korang pelik nape la aku seronok sngt dapat sumi ni. ha.. ni nak cite. kalo kat rumah.. esp time kenduri kawen.. mesti dapat sumi kan?? ha.. aku kalo dapat, konpem la aku bahagia time tu. =). sebenarnye ummi aku x kasi makan sumi.. ummi ckp x elok. pewarna kuat. tapi biase la, anak yang baik cam aku ni, tetap nak makan gak. lol~ de 1 hari ni, ayah pegi kenduri kawen umah sesape ntah. bila ayah balik, mesti aku dengan adik sibuk2 tanye ayah bawak balik ape. ayah selalu tngglkan brg2 dlm kete n time 2, ayah tinggalkan dalam kete je ape yg die dapat mse kenduri kawen tu. adik pon dengan terkocoh2-kocoh turun g ambik. aku tnggu je kat atas rumah. bile adik naik, aku terus je dekati die. mataku ternampak sumi!! wit2~ haha.. seronok rasenya! terus ku mintak. adik cakap x boleh.. aku terus meminta. " adik, boleh la.. adik kan dah dapat banyak.. bagi la kat kak yah.. boleh la.. " gaya budak kecik je aku ni. hahahha. terus die berlari. aiseh! terpaksa ku kejar. kejar pnye kejar, die pegi kat ummi aku. aku dah mula bersuara " jangan2.. adik.. satu je.. boleh la.. " die snyum, " ummi, tngk ni. kak yah nak makan sumi." cett!!! hatiku terluka. ummi berkata, " mane boleh. x elok. pewarna kuat. " sambil memsukkan sumi tu ke dalam tong sampah. uwa... adik jahat! die tersenyum puas dpt kenakan aku. betapa aku sangat kecewa. ishk3. tp btol la.. x elok. bgos gak ummi jaga aku=). hehe.. hari ni, aku bahagi2 kan hadiah yang kiteorg dapat semalam. aku dapt 12 sumi. huargh3. melantak la aku. lalalala~ gmbr tu ade tp x smpt ku poskan d cni. lain kali ye. hehe=). seronok...

~pen off~

No comments: