CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Monday, August 31, 2009

kelalaian semalam..

apa yang aku kejarkan lagi??
semua itu hanyalah pembohongan semata-mata
cahaya hakiki yang ku cari,
di manakah ia??
lantas aku pohon padaNya
suluhlah aku, pimpinlah aku
aku x berdaya tanpaMu.
dalam mencari makna kehidupan,
ah! aku tersesat. hanyut dalam arus dunia.
ku pusing kembali, ternampak sinar mentari
kasih sayangNya melebihi, membawa aku pulang
bibir terus mengukir senyum,
mata berkaca menitiskan air jernih
hati di buka luas, terima segalanya.
Ya Allah, aku bersyukur dengan segala nikmat yang Kau berikan.
kalimah "Alhamdulillah" terpacul jua...

subhanallah...

aku yang berdosa: NUR AFIAH BINTI AB RAHMAN.

No comments: