CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Thursday, February 18, 2010

ko apa kisah??

Alhamdulillah, berkesempatan curi masa lagi. *kemalasan afiah!!. em, apa ye nak cakap?? padahal banyak je tapi malas nak kongsi. kepada sape2 yang concern, terima kasih. ingat macam dah malas nak tulis entri tapi entah la. malas nak mengarang.

sekarang ni semua sibuk pasal kawen. hampir semua. adeh. ape la sangat yang istimewa pada word tu?? baru 20 kot.. rilek2 r.. yang sibuk nak bertunang pun ramai. tapi x kisah la. asal korang dah bersedia, x kisah la. go on with wat u've decided. aku?? x terfikir pon. banyak lagi perkara yang aku rase lagi sesuai untuk aku fikirkan buat masa sekarang. kawen?? tunggu la lepas grad baru ambil kisah. nasib baik la ade gak orang yang sama kepala dengan aku. kami nak habiskan pengajian dulu baru fikir pasal perkara tu. *yes. kami d uia. uia d relevankan dengan student kawen awal?? haila2~ entah la. itu yang semua orang fikir. biarlah mereka dengan persepsi mereka.

oh lupa. hari ni hari terakhir aku d cfs. insyaAllah. banyak perkara yang berlaku d cni. i miss d sistas, kak chakmi n kak fizah. love them both. gonna miss dayah alot. she will be in gombak while i'm in kuantan. insyaAllah. gonna miss lin, unni, fayizah-d saviour of my day. miss cfs field=). hijau. tenang. tapi dieorang cakap kat kuantan lagi best. hutan. hmm... *hoping for maktab!

dah bosan menulis d cni. kalo sape2 yang baca rase post ni x patut berada d cni, sori. ske ati aku la nak tulis pape. x susahkan ko kan?? once again, sori. mood x baik. feel like crying.


i dont need u 2 be there if u're not willing to. i dont need u 2 hold me when i'm in pain if u're too selfish. fullstop.

No comments: