CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Saturday, February 6, 2010

roda macam hidup macam roda.

ok.rite now, i am totally sick of guys.

salah akukah?? tidak. tidak. xde sape yang salah. engkau mahupun aku, keduanya sama. plez.

rase nak lari jauh dari sini. pergi tinggalkan segala perkara yang menyemakkan jiwa.

selfishkah aku?? entah. mungkin perubahan ni sangat drastik. perlukan abang ih. perlukan kak nurul. perlukan nana. perlukan mereka. ingin sahaja manik2 yang bertakung ini jatuh. jatuh tanda bahagia. jatuh tanda kelegaan. ingin sahaja ku luahkan pada mereka. biar mereka tahu. biar mereka mengerti. aku takut. aku perlu kekuatan. ku tanya pada dia, katanya setiap orang mesti ada rasa itu. aku?? adakah aku menghukum diri aku sendiri? entah. memikirkan kehidupan yang terus berputar, menunggu masa untuk berhenti. bila2 saja. dan d mana2. dalam setiap hela nafasku, aku sebut namaMu. dalam setiap langkahku, seiring jua dalam hatiku ada Dia.

kepada:TEMAN
mesej: aku x tau la kalo ko terasa dengan aku hari tu. tapi biarlah aku berterus terang. aku terasa masa ko cakap macam tu hari tu. kalo d fikirkan logik, memang betol ape yang ko cakap tapi tolonglah. aku xske perkara yang x berlaku lagi tapi dah nak d ungkit2kan. padahal possibility untuk perkara tu terjadi tipis kot. aduhai... mungkin perkara ni agak menjejaskan perhubungan kita berdua tapi entahlah. bagaimana harus ku sampaikan pada ko yang aku sayangkan ko macam adik beradik aku sendiri. maaf. aku x reti nak layan kawan macam kawan je. aku sayangkan ko. kalolah ko mengerti... aku nak mintak maaf sebab x berada d cc ko masa ko perlukan aku. ko pon dah x kontek aku. hmm.. entahlah. maaf ye. kalo ko dapat agak aku coretkan mesej ni untuk ko, aku betol2 mintak maaf tau. love u dear..

kepada:TEMAN
mesej: haila2~ sejak kebelakangan ni, aku banyak krisis jiwa dengan dak2 ni termasuklah ko. kenapa?? sebab x dapat terima perubahan aku. haiya... entahlah wei. aku xtau la pe yang ko fikir pasal aku. ko rase aku ni jahat sangat ke?? ingin aku tekankan d cni, ko tu yang salah faham. ade aku cakap we're nothing anymore?? xdekan... aku hanya cakap stop kontek aku je. maksud saya lebih menjurus kepada fon. haila~ masalah betol. kalo la ko faham...

kenapa hidup ni macam roda??? haila2~

No comments: