CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Monday, July 19, 2010

sepatah kata mencuri masa

bismillahirrahmanirrahim..

fuh! lama sudah x berblogging. rasa rindu. haha.. tipu je. x sempat nak rindu2 sebab banyak keje. sangat2. oh. penat sungguh saya. keje bertimbun2 menujah diri ini. haiz. nasib baik la aku masih dapat bertahan. demi satu perjuangan abadi. insyaAllah. sekarang x berapa sihat. selsema, batuk yang x henti2. sampaikan boleh terbangun waktu tidur. oh. teruknya. tapi alhamdulillah, masih dapat bertahan. subhanallah.. sesungguhnya segalanya telah di mudahkan olehNya. alhamdulillah.. adik2 pun ok je. alhamdulillah.. sesungguhnya hidup di bumi barakah ipis ini banyak mengajar aku erti hubungan persaudaraan yang utuh. subhanallah... Dia campakkan secebis kasih sayangNya ke dalam hati2 kami supaya dapat kami hamparkan di bumi ipis ini. subhanallah... semoga kasih kami sentiasa bertaut dan akan bertaut hingga ke syurga. insyaAllah. it's time to pen off. hee~ bz2. ade masa sambung lagi.

saya rindu sangat dekat kawan2 saya!!! sayang korang semua!
untuk adik2, akak sayang korang semua. semoga kasih kita sentiasa bertaut selamanya. sayang korang semua!!!

No comments: