CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Wednesday, December 7, 2011

kalau dah namanya cuti..

ohoi~ kalau dah namanya cuti.. entri banyak la beratur dalam laci simpanan tu. hadoi~~ sebenar-benarnya cuti la nampaknya kali ni.

*apsal la sampai bertanggung setakat tulis satu entri tu je punnnnnn

awak.. satu entri tu pun saya tulis lebih kurang 1 jam. nak mengarang je 1 jam. ok mungkin sebab saya banyak merepek :D heee

maka dengan itu, banyaklah entri yang terbengkalai.. banyak gila buat note di desktop, hp segala bagai untuk ingatkan siapkan segala entri yang masih rabak tak berkesudahan.

*elehhh senang je menulis.. karang jela.. macam la cuti sibuk sangat~

awak... nak mengarang pun kena ada mood jugak. dan kadang-kadang, bila ada mood, badan pulak penat. mata mengantuk. kebiasaannya, kalau saya ada mood nak mengarang dan memang tadak buat apa-apa, tapi waktu tu laptop tadak depan mata, saya karang je dalam hp dulu :) noted main point segala bagai, nanti boleh la karang di laptop semula. kembangkan isi :) ces~ macam menulis karangan sekolah la pulakkkk :D

*ahhh tak kira nak cakap jugakk yang senang je mengarang tu, ambil masa singkat dan bila-bila boleh karang

awak niii... walaupun saya boleh karang bila-bila masa, mood ada, semua la boleh tadak halangan, tapi tetap juga akan ada halangan.

*halangannya??

halangannya... fokus! tak setiap masa kita boleh memberi tumpuan sepenuh masa untuk menulis. kadang-kadang mak panggil, kena berkejar-kejar pergi angkat telefon yang baling entah ke mana dengar bunyi je dan banyak lagi halangan yang lain, yang banyak menghalang diri kita daripada fokus.

dan saya rasa sebab terakhir saya banyak bertangguh dalam entri-entri saya adalah saya bercerita hanya kepada diri saya dan mungkin ada sesiapa yang sudi singgah ke blog saya ini dan sudi membaca coretan karut dari saya. lepas ni rajin-rajinlah request saya menulis. muehehehehe..

banyak. banyak lagi entri. tapi tak siap lagi. semua dalam draft. ok babai.

awak, jaga diri tau. fi amaanillah. doakan perjalanan saya esok selamat. awak bahagia, saya pun bahagia :) salam sayang, Assalamu'alaikum :)

*tinggalkan Pretty girl di Putrajaya sebab nak jumpa Handsome Boy di Terengganu :O




Pretty girl
Handsome Boy

No comments: