CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Monday, December 19, 2011

Tak Pernah Jemu!

comey kan kak nani :) anak 7 okey.
Bismillah...

saya sudah lupa bagaimana saya boleh ketemu dengan blog kak Nani Rostam. mungkin dari blog Hanis Zalikha kot. memang sangat awesome baca blog tu. macam-macam info, dan resepi! banyak juga belajar pasal kehidupan dekat blog tu. secara jujurnya, saya tak pernah jemu baca blog kak nani. walaupun baru mula baca, entri-entri lama dikorek semula! kak Nani adalah role model bagi bakal ibu-ibu muda di luar sana. saya sangat sukakan gaya penataan rumah kak nani. memang superb! :) bagi anda yang rasa nak belajar sesuatu, bolehlah ke blog kak Nani^^.

No comments: