CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Sunday, June 21, 2009

persahabatan itu indah dlm lindunganNYA=)

Ketika mula bertemu
Terasa bagai telah lama bersua
Kau sambut hulur tanganku
Bertegur sapa penuh mesra
Masa terus berlalu
Dan kita tetap seiringan berjalan
Menempuh onak liku Lalui semua suka dan duka bersama
Biarlah apapun rahsia dan kelemahanmu
Tetap kau temanku
Riangnya saat kita ketawa
Asyik senda dan bercerita
Walau sesekali pandangan kita berbeza
Angannya tetap serupa
Adakalanya kita juga saling terluka
Namun di akhirnya kita tetap bersama
Dan kini dipisahkan dua benua saling mengejar cita
Tak pernah ku lupakan detik yang indah bersamamu
Temanku
Pasti suatu masa engkau dan aku
Kan bertemu semula
Bagi menjalinkan detik nan indah dan kenangan bersama

dedicated to dayah=). who is dayah?? dayah atau nama sebenarnya nur hidayah binti abdul razak merupakan sahabat baik aku kat cfs uia ni.. kiteorg kenal mase taaruf week aka mggu orientasi... tp kiteorg knal melalui kwn la. coot nama die. dayah ngan coot ni kwn mase skolah dulu.. mse mggu tu mmg dua org ni bsng sngt2. ckp dh la kuat. hehe. laz2 dpt kenal ngan coot mse brtur nk g group dscussion. mula la bertukar2 snyuman..lol~ pastu dr situ gak la jmpa dayah n bbrpa org lg yg mmg bsng gk. ngee~ sy pn bsng jgk!! mmg meriah la taaruf week kiteorg. dpt kenal ngan kwn pastu smpi skrg jd 1 geng. sy sngt gembira!! tp yg plng rapat ngan aku dayah la. die slalu ade untk aku. teman aku mkn. tngk muvi. jalan2. borak2. pendek kata mmg kbnykan msa aku kat cni, aku hbskan dgn santai2 dgn dayah. die sempoi... hehehe.. pastu die pndgr yg baik. almaklumlah aku ni mmg seorg yg ske meluahkan prsaan. ekekeke. tp die x prnh mrungut. cma kdg2 je die ckp " ha! ko ni mmg cm nenek!" .hehe.. aku ske complain mcm2. mebi agk cerewet kot aku ni. huhu.. x kire la die pggl aku nenek ke.. aku ttp syg die. die ambik aed(architecture n envrmntl dsgn). nnti die smbg kat main gombak. aku lak kat main kuantan. nnti terpisah la kiteorg.. huhuhu~ jd smntra ade 2 sem akhr ni, aku seboleh2nye ambk ksmptn kngsi pe yg aku leh kngsi ngan die. msg2 agk sibuk sem ni. die dgn projek die, aku ngan tutor bertimbun. cm bukit cma x rntuh2 je. asal runtuh trus gah berdiri balik. x putus2 dpt tutor.jd msa kiteorg terhad. asal de msa je, d manfaatkan sepenuhnye. die mmg best!! leh nangis ngan die, leh gelak ngan die, leh tension2 ngan die=). sy syg dayah!! fren 4 eva dear.

. ni ha die=)

No comments: