CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Sunday, June 21, 2009

satu titik permulaan

Assalamu'alaikum..

ngee~ akhirnya!! tercipta gk blog aku... lalalala~ setelah sekian lama berkira2 untk wat blog.

kebiasaannya aku hnya menulis kat fs, web spm07 n kat mana2 buku yg aku aggp cm diari(buku skolah yg de ruang kosong lg.kih3). dan skrg, officially aku akn mngarut kat cni. hehe=). sprti yg anda smue tau.. ini blog sy. jd kalo x ske ngan mane2 entri ke.. rse mnympah tahap ekzos terbakar ke.. sila la anda bwk dri jaoh2 dri blog sy. ngee~ sounds like berlagak lak. hoho~ tp aku ttp junior blogger kpd otai2 blogger yg lain. sila tnjuk ajrku sifu!! oyeahh!!

insyaALLAH, pe yg dpt d kngsi, akn d kngsi ngan korg sume.. do support me!! i'm still an innocent child. ngee~kt dunia blog jela.. lol~

salam ziarah kpd anda smue yep!

p/s : entri 1st da meraban. yg lain?? ape kes?? hehehe=).

No comments: