CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Friday, June 26, 2009

rumate bermasalah??

Alhamdulillah... makin hari makin rse bahagia=). perasaan aku mse mula2 msuk bilik ni makin lama makin bertukar.. makin rse ade tggjwb yg aku perlu aku laksanakan d cni.. buat kwn2 yg sllu dgr aku nye komplain (nedd, ejat, akhmal, seng), thanks yep!! tnpa korg dgr aku nye bebelan, msti naik stress aku. hahahaha... rumate aku 2 org je.. farazanar ngan fayizah. farazanar tu dak myanmar. dan die ckp kat ngra die, krg pendedahan psl Islam ni. so, mnjdi tggjwb aku untk ajr die sdkt sbnyk yg aku tau.. mengajak die ke arah kebaikan.. fayizah, die pn dh makin lama makin ok. aku ske tngk die brbh.. alhamdulillah.. nmpknye usaha aku berhasil.. rse bersyukur yg teramat. ade hikmahnye d tempatkan sebilik dgn dieorg. dan d cni gk aku nk ckp pasti de hikmahnye bila aku d lantik sbgi pgrusi hisbah asma' abu bakar. stiap prkra yg berlaku ade hikmahnye... bukan berlaku secara sia2. sy bahagia=). alhamdulillah...

so pasal persoalan pd tajuk entri ni..

jwpnnya TIDAK.

krna sy d cni untk membantu mrka=). hopefully dieorg dpt jd wanita solehah=). dan sy juga. dan kamu, kamu dan mgkn kamu yg sdg bca post ni=). smga kita smue berada d bawah lndunganNYA.. AMIN.

2 comments:

k.cha'mi said...

piah,
u can do it!
huhu
ikhlaskan niat, moga rahmat Allah mengiringi langkah dakwah mu!
syg sokmo..:)

A.F.I.A.H said...

hehe=)

thanks Kak cha'mi. kalo ikotkan usaha piah ni pe la sngt... biase2 je. usaha skdr yg termmpu=).

rse sronok bile org lain berubah.. wlaupon x bnyk tp alhamdulillah.. smue yg berlaku ni dgn izinNYA...

uhibbuki fillah abadan abada=)