CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2013!


Thursday, February 10, 2011

Hadiah Hari jadi



Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamu'alaikum

.

lalala~ sempat lagi update blog sebelum pergi latihan kompang perkomperi sempena sabutan maulidur rasul nanti. hari ni beli buku bumi cinta karangan habiburrahman. tetiba juga la waktu-waktu camni teringat barang kegemaran: Buku. dan tetiba juga nak jadikan idea, untuk setiap harijadi, nak minta kak nurul belikan sebuah buku, atau novel karangan hilal asyraf, fatimah syarha, habiburrahman ataupun karangan penulis-penulis lain.



macam la kak nurul nak bagi~ saya pun dah mula terapkan nilai suka membaca pada adik. padahal kami semua memang suka membaca cuma sekarang nak dedahkan adik kepada bagaimana sebenarnya untuk menjalani kehidupan sebagai seorang yang bergelar Islam. tambahan dia mula meningkat remaja, maka perlulah sentuh pasal cinta. cewah~ saya yang dah tua ni, tak berminat lagi untuk berbicara soal cinta. lambat atau dekat, muncul juga akhirnya yang ditunggu-tunggu. oh ya, perihal ni pulak, saya nak cari ayah untuk anak-anak saya :). misi pencarian dimulakan. cewah~

notakaki: hari ni saya banyak guna perkataan 'camgini' sebab terpengaruh dengan sorang mamat ni. haiizzzzzzzz.... apakah afiah???????

masa untuk berhenti :) suara saya diperlukan untuk sesi selawat. *suara base. ceh. poyo je. ok2. terpaksa berhenti sekarang juga. Assalamu'alaikum.

No comments: