CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Saturday, February 5, 2011

Pesanan Penaja :D

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamu'alaikum.

Apa khabar kalian? sihat walafiat? semoga saya dan anda, semua umat Islam amnya berada dalam lindungan kasih dan rahmat Allah S.W.T. semoga kita tidak pernah putus dari kasihNya. InsyaAllah.

saya menulis di sini adalah kerana di sini merupakan tempat saya meluahkan segalanya. samaada perasaan tidak puas hati, gembira dan sebagainya. semuanya berdasarkan pengalaman dan keadaaan di sekeliling saya. ya. dalam tulisan saya, mana ada saya selitkan dalil-dalil dari Al-Quran mahupun hadis maka terpulang kepada anda para pembaca untuk samaada menidakkan atau menerima apa-apa yang saya kongsikan di sini. oh harap anda mendapat manfaat dengan meneruskan pembacaan di sini. kalau anda rasa tindakan anda setia menanti entri-entri baru dari saya yang merupakan bebelan kosong tidak membawa apa-apa manfaat, maka saya nasihatkan anda berhenti membaca penulisan saya di sini. banyak lagi perkara yang bermanfaat boleh anda lakukan :). dan banyak lagi artikel-artikel menarik yang boleh anda baca di sini.

selamat menempuh hari-hari yang mendatang dengan limpah rahmat dan berkat dariNya ^_^

semoga terus thabat dalam memperjuang agama Islam di samping memperkukuh iman di dada :)

salam ukhwah salam perpaduan di bawah satu naungan : Islam

Assalamu'alaikum(n_n)

No comments: