CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Saturday, February 19, 2011

I love her. muahx3x!

Bismillahirrahmanirrahim...


Assalamu'alaikum.

lalala~ pertama kalinya, saya nak ucapkan selamat datang kepada kak long sebab sudi jadi 'follower' kepada blog ni. hoho~ mungkin isi kandungannya perlu ditapis kelak. penceritaan soal hati dan perasaan perlu diketepikan. haha.. ala, kak long pun tak kisah.. itu normal la kan? hehe... maaf ya kak long sebab banyak entri merepek di sini. hohoho...

waktu baru lahir. tok mi yang riba Nuha. comey3~ rambut lebat adik ni...

"apa ibu buat kat adik ni.... kena pakai skarf la ibu.. baru tak nampak rambut...."
puteri lilin tidur ^_^
I miss Nuha Amani alot!!!!! 
suka bebenor makan epal. muka pun dah macam epal :D
geramnya tengok gambar nii.....




Rambut dah panjang!!!! yey! saya suka!! comey anak tino sore ni... muah3!

1 comment:

Ernewaty said...

lamo doh follow..tp tak official jah..hehe