CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Thursday, June 19, 2014

Muslimah Comel : Siapa Mahu Kahwin?

Bismillahirrahmaanirrahim.

Berkenaan dengan tajuk entri di atas, sebenarnya saya ingin mewarwarkan(maaf tak pasti ejaan) kepada wanita-wanita gadis ayu cantik molek lagi solehah tentang seorang rakan FB saya yang sedang mencari jodoh. nak kata dia bagi syarat, tiadalah pula. tetapi si gadis muslimah pilihan mestilah memenuhi syarat yang ditetapkan oleh beliau.... alah nanti boleh la kawtim jugak dengan dia kan lepas ni? jadi, syaratnya....

Jika saya ingin bernikah,masih ada x yg inginkan seperti ini?:-
5 dulang hantaran:-
1)peralatan solat
2)sepersalinan jubah
3)senaskah al-quran
4)sebentuk cincin
5)kelengkapan peribadi(alat solek,mekap,dll)
Wang hantaran rm3000
Majlis sekadarnya...


Agak2 sahabat,ade ke?kalau ada add saya ye..perancangan hujung tahun depan..insyaAllah

begitulah syarat yang ditetapkan. eh lupa pula nak letak link dia. Ini dia. sila klik sini. oh maaf ye saya memang tiada kaitan dengan beliau dan saya tidak mengenali beliau. sekadar teman satu group iaitu Kami Nak Nikah Awal. ops. malu ambo. hehe.

sebenarnya pada pendapat saya ini adalah yang terbaik ^_^. tunggu apa lagi, addlah dia :D

No comments: