CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Tuesday, December 29, 2009

heroku=)






Bismillahirrahmanirrahim…

Apa tu?? Haha… tu la koyok@ape-jua-nama-yang-korang-panggil-benda-tu. Korang pernah guna benda ni?? 1st time aku cuba, pergh! Best kot… kebetulan beberapa hari yang lalu aku pening kepala..xtau nak wat camne dah, minyak mestika xde. Saya x suka makan panadol oke. Panadol=fake medicine. Ade yang menyokong? Tapi kalo dah tahap gaban sakitnya, aku makan gak lepas d paksa. Dalam kepeningan yang makin mencengkam, aku ternampak ‘penyelamatku’ kat bawah meja rumate. Pinjam dulu yep, nanti ganti. Ngee~ seronok pakai benda ni.. berangin kepala aku. Aku xleh pakai minyak cap kapak, xtahan bau die. Makin pening de la. Kalo minyak mestika, letak banyak2 sampai mata pedih. Ngee~ terlebih letak sudah… sangat menyedihkan sebab aku baru je kenal n cuba benda ni. sadis2. Tapi ok pe.. ntah2 de gak antara korang yang x kenal benda ni?? haha.. aku harap2 aku sorang jela yang keetinggalan zaman. Tapi kan, aku tengok die nye indication untuk reliefkan muscle n joint pain. Aku lak untuk hilangkan sakit kepala. Was2 gak sebenarnya tapi dah x tahan, belasah je.. yang pasti, aku dah mula suka benda ni=).

Hero2ku:ubat batuk cap ibu n anak, koyok, minyak mestika=)


>>Song’s dedication from afiah to:

All-Jalan Bahagia by Hijjaz
(ingat. Kita ada Dia. Jangan mengalah dalam perjuangan anda. Sekali jatuh bukan bermakna x mampu bangkit lagi. Dengan kalimah ‘Allahuakbar’ kita teruskan perjalanan!!)

My bitter half-Kau Kawan, Sahabat, Teman by UNIC
(sayang kamu sangat2!!)

My Beloved Family Members-1,2,3,4 by Plain White T’s
(rindu semua! Nak peluk ummi, ayah, adik.. sayang semuanya! Tq untuk segala pengorbanan yang x terhingga dari semua. Moga kita sentiasa dalam rahmatNya. Amiin..)

No comments: