CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Thursday, December 24, 2009

lain ke sama??

bismillahirrahmanirrahim..
agak lama penulis x menulis. hahhaa.. ayat skema. bajet penulis r aku ni. wakakaka. saya kemalasan dan ke'bz'an sebenarnya untuk menulis. kebanyakan tulisan, d muatkan sahaja dalam buku yang sedia ada untuk aku meluahkan ape saje.
perasan x saya hutang anda cite pasal gathering?? hahhaha... malas seh nk cite!! baca jela blog nedd... hahahha.. nt aku ade mood nak cite, aku cite=).
lalala~ masa gathering tu, ade la orang tegur.. x cam aku...*saya kurang d kenali ok. hahahha. x kisah la.*persoalan yang timbul: aku nampak lain dari gambar. dan gambar2 aku gak berbeza antara saru sama lain. apakah?? hahhaa... lain ke?? ramai gak yang cakap camtu. jom semak.

lalala~ entah la. bergantung pada mata yang melihat. hohoho.

3 comments:

nedd said...

sama jer..haha!

fatin nazihah ashari said...

huaaaa
macam terase je sape 'org' yg tegor tu. hahaha

yela aku kan orgnye,afiah? huhu. yea mateku nampak berbee, mate nedd nmpak same..ngee~

A.F.I.A.H said...

nedd: =). saya x salahkan mereka. mereka jarang melihat saya.

jiha: maaflah kalo anda terasa. hahha... sebenarnya ramai je yang tegor.. tapi akhmal cakap sama je. hoho. thahar lak cakap lain. adeh. x kisah la. rilek2 sudah. isu kecik je. hehe=)