CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Monday, December 7, 2009

orang kelantan dan bomoh2??: mistikkah kami??

bismillahirrahmanirrahim... yes. saya menulis di sini lagi. ape yang membuatkan aku terpanggil untuk menulis lagi?? saya nak menjelaskan beberapa perkara. yes. saya orang kelantan. apa peliknya dengan orang kelantan??
kata orang johor.." orang kelantan ni selalu guna bomoh2"
ishk3... tuan puan sekalian... kat mane2 pon, ade je khidmat bomoh ni... x semestinya kat kelantan je ok. dan hanya orang yang x beriman je sanggup guna khidmat bomoh2 ni... dan bagi yang anggap orang lain nak guna khidmat bomoh ni.. kite panggil ape plak ye??semangat x ske negeri2 ni memang ade kat mane2. even si penulis ni pun ade xske orang dari negeri tertentu. tapi tahukah anda?? sebenarnya diri kita la menentukan camne kita. bukan negeri kita. jadi penulis harap sikap2 perkauman dan buruk sangka ni xde dalam diri kita. wassalam...

No comments: