CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Saturday, December 26, 2009

saya nak awak bangga!!

Bismillahirrahmanirrahim…

Alhamdulillah… berkesempatan lagi kita berbicara melalui talian maya ni. hoho.. Alhamdulillah…. Beberapa hari ni, aku dapat feedback dari dak2 yang baca blog aku. Alhamdulillah… syukur x terhingga sebab sedikit x banyak tulisan aku mampu menyentuh hati2 d luar sana. Alhamdulillah… apa khabar semua hari ni?? Alhamdulillah… kita masih lagi d beri peluang untuk bernafas d muka bumi Allah pada saat ni, meluangkan masa depan laptop, komputer. Antara kita sedar ke x, berapa banyak nyawa yang telah pergi meninggalkan jasadnya pada saat ni. jadi bersyukurlah anda dengan nikmat kehidupan yang Allah berikan kerna masih punya waktu untuk berbuat kebaikan.




Berkisar pada tajuk entri d atas, yes. Saya nak anda berbangga dengan diri anda kerana berjaya menjadi antara insan2 yang cemerlang. Kenapa saya kata cemerlang?? Kerana x semua orang suka membaca. Syabas dan tahniah untuk diri anda. Kalau kita lihat dalam kalangan kita, berapa keratlah yang sudi meluangkan masa untuk membaca. Kalo dah mengadap computer, laptop, keje main game. Chatting. Kadang2 buang masa d facebook lak. Ops! Ade yang terasa?? Maaf. Saya tidak bertujuan menyindir anda. Bahkan saya sendiri pun begitu kadang2. Wakakaka. Ape la afiah ni. cakap orang, sendiri buat. Ha… ingat x entri saya yang sebelum ni?? nasihat orang tapi kita sendiri buat. Lebih kurang macam tu la saya ni. hahha… ntah pape je afiah ni. berbalik pada kisah pembacaan tadi, anda sedar x yang kebanyakan ilmu yang kita ada, adalah melalui pembacaan?? Semakin banyak buku yang kita baca, semakin kayalah kita. Betul ke hipotesis ni?? hoho.. kaya dari segi nilai ilmu la.. tapi duit makin berkurang. Eh?? Haha.. yela… dah kau beli buku banyak2, poket makin kering tapi jangan la kedekut bila bab cari ilmu ni.. kita jugak yang dapat faedahnya=). Kalo boleh, saya sarankan setiap rumah ade sudut/ruang pembacaan. Lebih kurang library mini la. Seronok membaca.. tambah2 kalo membaca dengan ahli keluarga. Secara x langsung, kita dapat luangkan masa bersama lakukan perkara berfaedah.


Erk… anda perasan x saya dah meraban ape ntah kat atas tu?? Bosan seh! Hahhaa… sori2.. sebenarnya penulisan bentuk skema ni bosan sikit.. hoho.. cop2. Sebenarnya nak dapatkan feedback dari korang… korang rase background hitam ke putih yang lawa?? X pun yang menyenangkan korang nak baca post la.. kesian la kalo ade yang sebelum ni x pakai spek, baca blog aku dah kena pakai spek. Kesian2. Haha.. poyo je aku ni. sebenarnya kan.. aku segan gile kot bile aku tau orang baca blog aku. Yela kan.. aku bukannya betol sangat.. cakap meraban lebih. Huhu.. apa2pun. Trimas atas sokongan korang sume!!!!


Lagi 1, aku nak gak dengar komen2 korang pasal penulisan aku. Ntah betol ke salah. Ke aku ade tercakap besar ke.. terlebih bagi info ke.. aku ni biase2 je. Kadang2 cakap main ske hati je. Huhu… kalo ade yang terasa ke pe, sori ye. Tapi saya xleh janji saya x buat lagi. Hohoho… rasenya dah terlebih merapu, padahal pasal pembacaan tadi x siap lagi. Hahaha… malas seh nak sambung!! Dah la hutang ngan korang post pasal gathering. Haila2. Tengok la kalo rajin nnti. Hehe=). Adios teman2. Assalamu’alaikum=)

No comments: