CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Saturday, December 26, 2009

katakan xnak!

“nak berkenalan boleh?”

“erk?? Berkenalan?? Saya kenal awak ke?? X kenal?? Kalo camtu xpela. Saya x nak kenal.”

“nak kenal jugak?? K2. Sila pilih mana2 langkah yang berikut”

1) Dail 09-*******. Gtau nak cakap dengan En. Ab Rahman mahupun Pn. Eshah. Kalo suara dak kecik angkat, xleh tanya dia. Adik x layak jadi panel penemuduga lagi. Minta izin dengan ayah ngan ummi. Kalo ummi x kasi, faham2 sendiri la ye. X pun, hubungi mereka d talian privasi masing2. Untuk dapatkan no dieorang, sila hantar email ke runhaifa90@yahoo.com. Waktu talian d buka, hari minggu dari jam 0800 ke 1200.


2) Takut dengan langkah pertama?? Boleh pilih langkah ni.. jangan riso.. kontek kak long d talian 01*-******* untuk sesi temuduga. Sebarang keputusan masih lagi d tentukan oleh En Ab Rahman dan Pn Eshah..


3) X berani bersemuka dengan kak long?? Xpe… boleh Kontek abang ih… prepare la ape yang patut ye. Kang kena baca doa qunut x lepas, malu lak nanti.


Soalan bocor: ujian amali jadi imam solat berjemaah

Boleh x kalo cakap rase menyampah sangat ngan orang yang nak2 kenal ni?? anda, kalo rase nak mengurat,pergi cari orang lain. Saya xde masa untuk anda. Banyak lagi perkara berfaedah yang saya boleh buat selain layan anda. Kalo rasa nak berkenalan sangat, minta izin dengan ayah ngan ummi dulu. Kalo rasa nak main2, baik x payah berkenalan. Buang masa je. Lagipun saya dak kecik lagi=). Masih d bawah jagaan ummi ngan ayah, d bawah jagaan kakak2 dan abang2=). Sebarang masalah sila rujuk mereka. Harap maklum ye.

2 comments:

nedd said...

muehehehe~ taw x pa~..bosan sick with diz~

A.F.I.A.H said...

=)