CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Tuesday, October 11, 2011

Sebarkan Cinta-Mu^^

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah..

Alhamdulillah di atas kurniaan rezeki-Nya yang melimpah ruah, yang tidak pernah putus dari hari ke sehari. Alhamdulillah.

pasti semua sudah tahu tentang novel tulisan Fatimah Syarha Mohd Noordin yang bertajuk Sebarkan Cinta-Mu.

Alhamdulillah, hari ini, novel tersebut telah selamat sampai kepada saya di IPG Kampus Pendidikan Islam walaupun pada awalnya terdapat beberapa kesulitan. Alhamdulillah.






saya berharap agar duit yang saya dapat digunakan secara bermanfaat dan sebaik yang mungkin. bagi saya, pelaburan untuk buku adalah untuk selama hayat kita. anak-anak kita kelak boleh baca juga koleksi buku-buku kita andai kita sudah tiada. rasa teruja terima bungkusan daripada Fatimah Syarha :) hehehe XP

balik bilik ingat nak terus balut buku tapi memandangkan rasa penat, tidur sekejap. dan Alhamdulillah, malam ni, semuanya setel. buku yang dibalut akan sentiasa kekal baru walaupun dah bertahun-tahun lamanya. Majalah Solusi pun saya balut. siap dengan tulis nama, tarikh beli, kat mana beli dan tandatangan sekali. hehehehe.... dah jadi kebiasaan balut buku. sesiapa yang nak ambil upah boleh la. RM0.50 per buku. pembalut dan segalanya saya yang sediakan. hahahaha..;D

masih menunggu beberapa buah buku. jika diizinkan Allah, maka selamatlah buku-buku tersebut saya miliki. masih menanti dengan penuh berharap. insyaAllah... kalau dah memang ketentuan saya memiliki buku-buku tersebut, insyaAllah, walau lama mana sekalipun, dalam apa jua cara, saya pasti miliki mereka jua. insyaAllah.

bagi mereka yang ingin menempah buku tersebut atau buku-buku lain karya Fatimah Syarha, boleh la melawat blog beliau di alamat : http://sebarkanbahagia.blogspot.com/

siap dapat tandatangan beliau lagi. XD
cara untuk membuat tempahan ada disediakan di bahagian tepi blog. semoga segala urusan dipermudahkan-Nya. insyaAllah :)

semoga terus dalam bahagia dan tidak lupa menyebarkannya kepada orang lain juga. Assalamu'alaikum. :)

*rasa gembira ucap salam bila kita ucap sambil faham makna. Allah.. kita doakan orang, orang doakan kita kembali. Alhamdulillah.. kan bahagia tu ;)

4 comments:

Anonymous said...

macam mana u beli novel fatimah syarha secara on9?
bpe kos penghantaran??boley terangkan?

A.F.I.A.H said...

Bismillah..

memandangkan awak dah tanya, saya bagitau kat sini terus jela :)

harga buku:
RM31(Semenanjung)
RM34 ( Sabah, Sarawak, Luar Negara)

kos penghantaran bagi sebuah buku:
RM2 (Semenanjung)
RM4 (Sabah dan Sarawak)
RM64 (Brunei, Singapura dan Indonesia - pos laju)
RM27 (Brunei, Singapura dan Indonesia - pos biasa)

Cara Pembayaran:

1) Maybank
No. akaun: 162553052244
Penama: Farhan Hadi bin Mohd Taib

2) Bank Islam
No akaun: 03072020837548
Penama: Farhan Hadi bin Mohd Taib

lepas buat bayaran, sila sms Dr Farhan Hadi. maklumatnya adalah seperti berikut :

0132224473 (Dr. Farhan Hadi)
Format SMS: KUANTITI, RMXXX, NAMA BANK, TARIKH, MASA, NAMA PENUH, ALAMAT, NO.HP.
Email: paanhadi@hotmail.com

Anonymous said...

terima kasih ye =)
maaf ye coz susahkan awk
da lame cri buku nie n tanye kt kdai dorg ckp xde stok daa..

A.F.I.A.H said...

sama-sama kasih ^^

Alhamdulillah... Allah mudahkan :)
gembira dapat membantu. semoga kita sama-sama peroleh ilmu yang bermanfaat hasil pembacaan buku tersebut :) insyaAllah..