CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Tuesday, July 7, 2009

da birthday girl!!

bismillahirrahmanirrahim....

alhamdulillah.. dah wish nedd nye besday=). tadi rase cam bersalah je sebab lupa.. adeh.. ingat bulan 7 tapi lupa tarikhnye. ni gara2 fon yang rosak. adess.. banyak perkara kena note balik. ejat nye birthday 30/8 kalo x silap. dayah 5/1. adik 4/5. ayah 31/8. ummi 18/3. kak long 17/1. abe ih 7/9. abe din 29/12. hok lain2 dop ingat. hahahha. waa... banyak sngguh hok dok ingat nih.


nedd, da birthday girl

happy birthday dear!!
semoga kamo tetap sunshine wlaupon d mana jua kamo berada=).
friend forever=).
saya sayang awak sama macam saya sayang ejat ngan dayah=)
semoga persahabatan kite semua kekal ke akhirnye..
sentiasa d sirami rahmat dariNYA...
semoga dengan pertambahan usia ni, kamo makin matang dalam membuat keputusan. dengan pertambahan usia gak, jangan lupa kite hitung amalan-amalan kite. semoga pertambahan amal kamo directly proportional to pertambahan usia kamo. ekeke=).

p/s : umo kamo da tua=). saya masih muda=). lalala~ kalo sempat, kite jmpa ye nnti=)

kek untuk kamo. *wink*wink


kek ni nedd buat sendiri tapi aku yang g rompak pic ni. hahaha. xpelah. nedd, ni untuk kamo. dan juga untuk aku. tapi untuk aku, yang lain la plak ye=). hehe..


-sambung study.-

2 comments:

nedd said...

weh...pe nih..tu kek aku buat....hehe...thx dear....

ejat 30/3 lah.....

A.F.I.A.H said...

hehe.. xpela.. ko buat untuk diri ko. nk tnggu aku buat, lama lg la nmpknye. hehe=). owh yes. lupa. hr tu g clbrate ngan die=). hehe.. thanks 4 d reminder.