CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Thursday, July 2, 2009

jawapan itu pasti.

terdetik sekali lagi
hati kecil sentiasa berbicara
bicara hanya antara dua
tiada yang mengerti
kenapa ye dengan perasaan ni?? padahal aku dah yakin dengan apa yang d janjikanNYA. kenapa masih lagi timbul persoalan tu?? usah d ungkit afiah. biarlah hnya DIA yang menentukan semuanya. ko x payah la nak fikir. juz terima semua ni sebagai salah satu dugaan bagi ko. yang penting, ada hikmah d sebalik semua ni=). insyaALLAH. teruskan hidop dengan perasaan bahagia dalam cintaNYA. segalanya hanya keranaNYA..( la tahzan ukhti. innallahama'ana)
next week midsem. lagi la perlu tenangkan fikiran yang tengah serabut pasal tu. lagi- lagi tension pasal bilik. tambahan lak banyak program yang nak d bereskan. semoga aku d beri kesempatan untuk terlibat dengan semua ni n dapat bahagikan masa dengan betol. secara jujurnya, dapat menggunakan masa yang ada dengan melakukan benda yang bermanfaat. sekarang merempat kat bilik dayah. huhu. presiden hisbah sendiri squatting. lalala~ dieorang kena siapkan projek by tomorrow so lagi la busy. agak bising la tapi tahan jela. dah sape suruh merempat kat situ. huhu.. henpon lak, x terbeli lagi. kak long busy. buat mase sekarang, guna fon dayah untuk completekan keje2 aku dengan dak2 ni. sangat menyusahkan dan rase susah. haiz~ sabar afiah... nak di bandingkan ngan orang lain, rase susah ko tu besar cam kuman je. bersyukur la dengan kurniaanNYA...
sy nak nedd!! uwaa! mebi i couldn't handle d stress alone. buat insan yang berkenaan, memang betol pon pe yang ko suarakan tu. aku pon rase yang sama. dan aku rase, ade hikmahnye fon aku rosak. aku tetap d cni. sebagai sahabat ko. bak kata thahar, ade 3 jnis manusia: kawan, teman dan sahabat. bagi aku, ko tetap sahabat aku. biarpon jaoh, namun tetap dekat di hati=). aku tetap sokong ko. go and fight for your dream mr!!!!
pen off~

No comments: