CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Tuesday, July 14, 2009

XDE KEJE. ngeh3~


day out to hospital besar tanah merah. kepenatan lepas jalan naik bukit. lepak kat surau jap. sempat snap foto. rindu saat sama2 ngan kak nurul. kalo adik ade lagi seronok. rindu2!


meja study kat kc108. pengcahayaan yg cukup tapi aku bukan ske sangat study atas meja. nnti cepat bosan. gambar ni d snap time break study math untuk midsem exam. pergi menyambut seruanNYA.



tulisan hodoh. hahaha. tunggang langgang. kertas ni aku tampal depan tempat aku study. d sebabkan xde softboard, tampal je kat tiang. kih3. gambar ummi ngan ayah lak de bwah kertas nih.


antara buku2 yang aku guna. yg paling penting, dictionary. my bestie ever. sbnrnye buku2 ni aku letak atas rak tapi d sebabkan rumate aku selalu masuk kawasan aku, aku terpaksa la letakkan buku2 ni sebagai border. saya sngt tidak suka bile anda sepahkan barang2 anda atas meja saya. harap maklum.


air mineral. xleh d lupakan. penting time belajar. untuk merehatkan minda=). aku x minum air water cooler, so air mineral pilihan aku ialah dr jenama bleu=).


hehe=). untuk kalsium yg mencukupi, saya minum anlene. kih3. aku bukan minum anlene pon, cuma guna gelas die je. x berkesempatan nak g beli. hahaha. sebenarnye malas. sekarang aku minum air kopi habbatus sauda' n radix. sokong jenama hpa. hehe.. aku ske buat air=)


pemadam yang aku baru beli. RM 1.30 kat KIOS KC. hahhaa. terus aku beli yg besar. kalo yang kecik, kejap je dah habis. al maklumlah, math. hahaha. lagipon aku beli ni bersempena dengan exam chem. untuk kebaikan diri sendiri...


ha... ni plak buku yg aku baru beli... buku 1st yang aku beli pakai duit sndri. tp xla yang pertama jugak sebab dlu aku beli buku mastika, remaja, sinchan, conan.. smue pakai duit sndri . hehe.. ni buku 1st jenis cmni aku beli. lol~ biase ummi, kak nurul ngan abg ih je belikan. hehe.. dulu sy kan dak brutal. sekarang pon masih lg. lol~ sempoi...

peace out=)

No comments: