CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Thursday, July 2, 2009

yey!!

yey!

alhamdulillah....

berjaya conduct meeting first...

9.00 pm : smpi kat bilik tv.

9.05 pm : mirah smpi.

9.15 pm : sorg2 dtg.. su, izza, dalila, mariam..

9.20 pm : tggu lagi.. najihah, may datang..

akhirnye aku start gak meeting tnpa khdran members yang lain..

9.30 pm : may is showing me this message" aya, i think it's better for me to go first as meeting is best conducted in your language right? i'm not angry. i'm ok. "

9.32 pm - 10.15 pm : sebagai presiden yang consider pasal anak2 buah aku, aku conduct meeting tu guna international language. may, die budak myanmar. aka my own rumate. she doesn't understand malay language.nasib baik aku dah biase cakap english so it's not that difficult to conduct the meeting in english. nasib baik la dieorang ok je. sempoi... banyak la yang d bincangkan. n of coz, sebab ni meeting pertama yang aku conduct, agak terabur ckit tapi still ok. alhamdulillah.. dieorang cooperate and bagi respon la.. pastu kiteorang gelak sama2... sempoi2.. hahaha! after a while, i excuse myself to talk with may as i can see from her face that she feels uncomfortable to be part of us so i've excused her for that meeting. huhuhu~ lepas je die blah, kiteorang terus guna bm. hahaha! kesian dowh die.. dah die sorang je foreigner. kalo tiap2 kali kena excuse die dari datang meeting, baik la x payah jadi ahli. nak suruh die wat keje pon, banyak yang die x tau. haila2~ luckily i'm her rumate. so kat bilik aku explain la kat die. but then, it's still hard to get her respon on anythng. lalala~ she's part of us. i've to bear it in my mind.

10.30 pm - disperse=)

No comments: