CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Sunday, January 31, 2010

blurred.

bismillahirrahmanirrahim...

dah lama mendiamkan diri. ade perkara yang ingin d kongsi tapi masa membataskan. ah. masa betol2 mencemburui. biarlah afiah. cuti nanti qada la semuanya. d sebabkan aku telah mencuri sedikit waktu ini:waktu siapkan tutor 11. uhuk2. abaikan saje.


aku bukanlah insan yang mampu berkata2 puitis. bukan juga insan yang mahir menyampaikan tazkirah@ceramah. aku adalah aku. insan bergelar Nur Afiah Binti Ab Rahman. x mampu untuk aku jelaskan di sini tentang situasi dunia sekarang cuma aku mengharapkan sangat2 sahabat2 semua tonton video 1 kedatangan yang boleh d download d u-tube. kalo rase malas, bak cni email korang. aku send. rajin2kan diri jenguk blog ustaz rizal. link ade kat page blog aku. semoga kita masih punya waktu.. dan kesedaran. sama2 kita berdoa untuk kesejahteraan bersama. insyaAllah. saya sayang awak kerana awak saudara saya. ingat. kita 1 agama. 1 aqidah. mari kita sama2 pegang konsep ni. bukan sekadar konsep 1 malaysia.


oke. saya menggila d malam agd presss. 1 word je untuk diri aku malam 2:teruk. sangat2. ape nak jadi la afiah ni. balik je agd, aku istighfar banyak2 sebab terkenang dosa yang d buat malam 2. i put on make-up, take pictures. a lot. n d worse 1, take picture with ali. be accompanied with dja. argh!! wat's wrong with me dat nite!! luckily those pictures are blurred, due 2 d camera's technical probs. but then, i realize that Allah's camera is everywhere. record everything. He knows but we know not. i'm a sinful person. sorry Ali for bringing u up in this case. am really sorry. uhuk. a transformation. is ahead.

No comments: