CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Sunday, January 3, 2010

mood hilang kena curi dek dia.

bismillahirrahmanirrahim...

assalamu'alaikum..



sebenarnya nak berkongsi sesuatu tapi d sebabkan tiada mood untuk mengarang, tertangguh lagi. haiz. sesungguhnya aku memerlukan suasana yang sunyi untuk mengarang. harus tumpukan perhatian 100%. bila tumpuan lari, maka idea terus berterabur. penulisan x lancar. entri yang bakal d keluarkan nanti bertajuk "dengki sampai mati" dan puasa:1 keajaiban. hampir separuh je yang aku karangkan sebab xde mood. adeh. bukan ape. seronok berkongsi sumthng yang beneficial dengan orang lain. mengharapkan korang dapat gak manfaat membaca blog ni. bukan sekadar bacaan kosong. d harapkan begitulah.... insyaAllah.. sama2 kita cari redhaNya.



ku bahagia bila kau bahagia~






p/s: tolong jangan panggil aku sayang!! gediks tol r dak tu. alasan kenapa panggil sayang: salah ke nak sayang sesama Islam?? pliz la. meluat kot.

2 comments:

nedd said...

sapa panggil hang sayang??? aku je boleh panggil!

A.F.I.A.H said...

aku kenal mamat tu. kawan kepada kawan aku. tapi dah lama x kontek. mau setahun. tetiba je "hi syg". aku tnye slh ym ke? die ckp xlah. lama nak cakap cmtu. sangat sengal.