CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Sunday, January 31, 2010

hero kami: mohd ali khameini bin ahmad.

ali and ... sory. aku x ingat lak nama die time2 ni. haha...


ok. as stated above, his name is mohd ali khameini bin ahmad. he's from segamat, johor if i'm not mistaken. he's 20. hahaha. cam aku tau je tarikh birthday die. oke. setelah sekian lama, berjaya jugak dapatkan pic die walaupun curi dari orang lain. wakakka. die seorang yang poyo d mata aku. hahaha. sebenarnya d mata orang lain jugak. lol. yang penting, die hero kami. he won d award of best student for chemistry subject. well done to him. actually we thought that he will get d award of presss's best student, unfortunately, ahmad carries d award away. but then, ahmad's still my classmate. cute, easy to communicate, cheerful and a funny person i think. hahahha... kalo ahmad baca mesti berbunga hati die. aku rase xde pon dak cfs yang baca blog aku. especially my classmates n people wh0 recognize me. terima kasih ye. terima kasih.


kenapa tetiba je buat entri ni?? haha... saje2=). nanti dah x jumpa ali. insyaAllah kalo rezeki aku d tempat lain. aku kan dah nak graduate dari cni, so tetiba rase nak meraban buat entri ni. cerita Ali dari sudut pandangan mata aku:

  • mula2 kenal die mase kelas bi group 62 kalo aku x silap. kami terpilih jadi class representative. keje aku kutip duit dalam kalangan dak pompuan pastu kasi kat die. keje die tolong fotostat kertas. terima kasih ali=).

  • sepanjang kat cfs ni, 1 sem je aku x sekelas ngan die iaitu pada sem4. jadi banyak la improvement yang aku nampak pada die especially die nye communication skills. leadership skill?? erm.. x sempat nak usha. hahaha.. masa kelas bi dulu, dak2 ni selalu buli die. adeh.. dulu aku kesian gile kot kat die tapi sekarang, die jadi kebanggaan kami. bravo mr ali!!

  • ape yang aku rase pelik pada ali.. aku x pernah terserempak tengok die beli makanan. hoyahh!! boleh percaya ke??? aku rase sepanjang 2 tahun kat cni, ade la sekali aku nampak die beli makanan. kalo x silap ramadhan tahun lepas. die kurus kot. masa bulan puasa je nampak berisi sikit. weh, bukan aku sorang je yang cakap. orang lain pon cakap jugak tau. hahaha.

  • dalam diam, rupa2nya ramai gile yang minat kat die. he's our hero oke. patut la ramai peminat. i cant deny it. lagipon, die ni jenis yang x bajet hot. makin la ramai yang suke. yang x suka pon ade gak. yang tu, kita diamkan jela...

  • secara jujurnya, aku ske die dari sem1 lagi. tapi suka jela. suka bermakna tiada perasaan ingin mencintai dan menyayangi die oke. biasa la tu suka orang. tambah2 budak nerd macam die. hahaa.. nerdkah?? erk... kan aku dah cakap tadi.. die d pandangan mata aku...

  • die selalu botakkan rambut die masa sem2 lepas tapi sem ni, die simpan rambut. pergh... kami kata" awek die la tu suruh simpan rambut.. ". hahha.. dalam x sedar, die jadi lelaki popular dalam kelas kami. haha...

  • pernah aku jumpa die masa turun bas, die pakai selipar jamban oke. pastu x kena tahan ngan pak guard lak tu. aiseh!! camne la lepas. pakai ayat pe ae?? haha... time tu mungkin baru lepas hantar awek naik bas sebab die cakap jumpa kawan kat pudu. erk??

  • masa dapat tau die ade awek dari dak2 ni, siyes ade 1 perasaan yang muncul dalam diri aku. cemburukah?? hahaha... sebenarnya terkejut je.. dak2 ni x expect pon. rupanya2 dak2 ni lagi tau pasal die dari aku. yang dah ade bf pon ade yang ske die. haila2~ saya yang single ni memang la. hahha... tapi aku tiada niat nak berbaik2 dengan die oke. sekadar kawan sudah...

  • aku selalu nampak die pergi masjid sorang2. sejuk hati tengok.. time die senyum ngan ketawa, nampak manis. die ni, kalo ketawa xde sound. bagos2. haha... alhamdulillah, ali ni masih suci dari benda merepek2 ni jadi kebarangkalian die untuk baca entri ni adalah 0%. mungkin. orang semua dah maju dengan facebook, tapi die xde pon. usahkan facebook, friendster pon xde. harap2 die ade la email... ade baik dan buruknya jugak la. tapi kire ok la sebab aku xleh stalking die. hahahha.. selamat ali.. lol~
rase2nya dah banyak aku merepek pasal ali. semoga ali sukses dalam hidop die. d rahmati dan d jaga Allah setiap masa. semoga die x terpengaruh dengan dakyah2 yahudi dan sekutunya. semoga dia berjaya menjadi pemimpin yang berteraskan Islam. semoga die tetap dalam ajaran agama Islam.

sukses Ali!! cayo2!!

1 comment:

A.F.I.A.H said...

Ali dah ada facebook: http://www.facebook.com/RA.ATUM/posts/112368398834453?ref=notif&notif_t=feed_comment_reply#!/profile.php?id=100001506368954