CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Saturday, January 2, 2010

mine is open 2 public.

bismillahirrahmanirrahim.
assalamu'alaikum.


okeh. satu jiwa telah secara personal meminta blogku d buka untuk semua. yeah3. ade reason yang masuk akal d kemukakan oleh beliau. so dengan ini saya isytiharkan blog ini untuk semua. cehh... poyo saje aku ni~ terima kasih kepada dia, dia dan dia yang menyokong.=)

petang tadi kol adik sebab rindu die sangat2. x dapat nak tanggung lagi tapi malangnya dia x jawab.. tido barangkali. 2 kali cuba dah putus asa. adeh. apa la afiah ni. gambar dia aku jadikan penghias screen hp aku. budak kecik itu comel sangat2. sayang adik!! lepas isya' tadi, aku terima mesej dari die. "ado gapo kak yah call ore xdi.ore tdo td." tekaan aku betol. aku ckp jela aku saje2 kol die. lantas ku tanyakan pasal sesi persekolahan yang bakal bermula esok."ya.esk ore koloh ptg dl slm smngg,lps t br pg sbb nk knl dl kwsn koloh. g pkl 1 habs pkl 6." dia masuk skolah yang sama aku masuk dulu. na, memori kita berputar kembali!! aku tanya la ade x kawan die yang skolah skali dengan dia, jawapannya "ad.tp xskls la. tu pn mereka dpt 4a je.ad jgk skls tp kls 6d and srg laki2". comel kan cara die jawab? skema habis kot. hahaha... andai die depan mata, pasti dah ku peluk erat. tapi jelas dari jawapannya, ternyata dia masih kecewa sebab x dpt tawaran belajar kat sekolah berasrama penuh. sabar jela adik. insyaAllah kalo ada rezeki adik, ade la=)

No comments: