CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Wednesday, December 22, 2010

Welcome Back and Good Bye Friendster

Bismillah.

Assalamu'alaikum.

sedang saya memperbaik susun atur serta widget widget di blog ni yang tak pernah nak siap siap, tertariklah pandangan mata kasar pada sudut ruangan "Aku Punya". wehuu~ tetiba jugak rasa nak klik pada pautan "SterKawan" yang terdapat dalam sudut tu. mula mula saje lawat lawat camgitu je pastu teringin nak daftar masuk. ah pening betul berada di situ. dah pelik dengan segala bagai dalam tu. kalau dulu, masa tengah aktif fs, terkial kial bila buka akaun fb. sekarang, fb ni memang dah jadi super pro lah! fs pulak la jadi lembap sikit. teknologi. teknologi. makin banyak saingan, makin giat la penambahbaikan yang dilakukan. makin pening jugak la saya.

teka apa yang saya jumpa di sana? tadaa.... ini dia!



ini kenangan masa di bilik Kolej Khadijah waktu sem 4 rasanya. terserlah tulisan yang kononnya nak unik tapi akhirnya jadi serabai. lagipun tulisan saya memang kecil, jadi kalau nak besarkan tulisan tu, mesti ada kelainan yang terjadi. contohnya seperti di atas. kelakar juga bila kenang kembali waktu dulu dulu main fs. banyak koleksi gambar kartun sinchan, spongebob. gambar gambar kenangan pun banyak T_T. maklumlah, dulu jahil lagi pasal letak letak gambar nih.

oh ya. tadi tengah pening pening, cuba buka pautan yang tertulis "Messages(34)". pasti mesej bukan? ada la buka satu mesej ni.. berbunyi... "Anda suka tayang gambar...?
buka blog ni http://hawaymutasawwil.blogspo... dan cari post yang ada gambar kamera dan baca apa kata Islam." fuhh.. terkena batang hidung yang tak berapa nak mancung ni. oleh kerana memikirkan fs sudah tiada guna pada saya, maka saya mengambil keputusan untuk men'delete'nya sahaja. barang yang tak memberi apa apa manfaat jangan disimpan bukan?

welcome back and bye bye Friendster~

No comments: