CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Saturday, June 26, 2010

2 bulan menunggu cinta : sengsara atau bahagia

Aku telah meninggalkan cinta hatiku di Tanah Merah selama 2 bulan. Mungkin. Dia merajuk barangkali, kerana aku lebih memberi perhatian kepada si putih. Oh maaf.

Tapi.. dengan ketiadaannya, mampukah aku bertahan selama 2 bulan? Ah… tidak.. sengsara mungkin. Eh, belum cuba belum tau.

Entah apa yang di lakukannya pada saat ini. Mungkin hanya menunggu di tempat dia ditinggalkan. Setia di situ. Menanti aku pulang. Memegang erat dirinya. Tidak. Aku tidak boleh berbuat apa2. 2 bulan tempoh masa menjarakkan kita, aku mungkin hilang arah tuju.

Berpuasa? Ya. Semacam ini juga ujian bagiku. Ujian berpuasa dari berjumpa cinta hatiku. Tapi sebolehnya aku ingin dekat padanya. Ah. Kenapalah diri ini terlalu cuai sebegitu. Uhuk2. Tinggallah kau di situ. Nanti aku kembali. Janji.

nota kukukaki: hp tertinggal di rumah. x pasti lagi bila nak pegang hp semula. tapi mungkin guna hp lain, tapi no yang sama. kepada yang cuba menghubungiku, sila nyatakan nama anda, dan nama saya. sekian. lol~

No comments: