CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Wednesday, June 2, 2010

yey!! i'm in!

bismillahirrahmanirrahim.. alhamdulillah... kaki sudah ok walaupun lebam masih kelihatan. sakit sikit2 jela. dah boleh start menari pon. hahahaha. tengah tengok showdown 2010, jadi terikut sama menari. sempoi... salah satu minat aku menari kot. huhu... main bantai je tarian ikut muzik tapi aku suka muzik retro. kih3. tarian versatile ala piah. tadi pon dah dukung adik atas belakang sambil berjalan merata kat atas rumah then kena marah ngan ayah sebab cari nahas lagi. hahaha.. nampaknya saya dah pulih. alhamdulillah. jadi, esok dapat join sama ke majlis akad nikah di terengganu. hehe=). kak nurul pon mesti suka. dia dah tido pon. penat kot. tadi sempat borak2 dengan dia pasal hati dan perasaan.. saya kan penasihat peribadi dia.. jadi bila ada masa ni, kena la luahkan apa2 yang perlu. bila aku suruh dia komen perkara pasal aku, dia ketawa je. haha.. katanya xtau nak cakap ape. bila di tanya agak2 bile aku kawen, dia jawab masa umur 30. adoi... ske dia je jawab camtu. haha.. selalu bila borak2 dengan dia, aku akan tanya apa motif di sebalik apa yang dia cerita. jadi, tadi, bile aku cerita something, d tanya lak ape motif aku. amboi.. dah terikut dengan perangai aku lak. yela.. kalo xde motif, baik x payah cakap. xde guna. dia pun x lama lagi menyusul naik pelamin la tu.. aku doakan dia mendapat jodoh yang terbaik... amin

p/s: masa interview kplspm hari tu, ade diz 1 girl tegur, datang dari tempat keje ke? adoi..

No comments: