CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
tegurlah aku kerana dalam setiap teguranmu itu pasti terselit seribu satu hikmah yang pasti bisa menunjukkan sinar kepadaku...

Waktu Persekolahan

Cuti Cuti Cikgu 2014!


Monday, June 14, 2010

IPGM KAMPUS ISLAM

bismillahirrahmanirrahim.. alhamdulillah.. segala pujian hanya milikNya.. subhanallah... alhamdulillah. hari ni, dapat tau keputusan penempatan di ipgm. alhamdulillah, akhirnya! buat sekian kalinya... aku berjaya jugak menempatkan diri dalam kalangan mereka yang bakal bergelar cikgu. hee~ alhamdulillah. sesungguhnya rezeki aku masih d cni. syukur alhamdulillah. bersempena dengan kehadiran bulan rejab ni, membawa seribu satu erti bagi aku. sungguh, betapa kasih Allah itu luas, x pernah bertepi, alhamdulillah, aku di tempatkan di ipgm kampus islam di bangi.




Nama : NUR AFIAH BT AB RAHMAN

Kursus : S011M0000P-MATEMATIK PENDIDIKAN RENDAH (SK)

Tempat : IPGM KAMPUS ISLAM
JLN SG MERAB, SEKSYEN 12, B.B.BANGI, 43000
KAJANG, SELANGOR

saya dengan ini berjanji bahawa saya akan menggunakan peluang ini sebaiknya. insyaAllah, akan ku teruskan tekad mencipta kecemerlangan dalam bidang pendidikan dan menjadi seorang guru cemerlang. bukan sahaja dari segi etika kerja, malah dari segi pengetahuan dan lain2 lagi.
insyaAllah.

3 comments:

patenjihah said...

eh dekat ngan upm
ade my fren situ, amek PAI..
hehe

senang2 i datang lawat u disane ok =D

nedd said...

yeay dokat. bole jumpa.

klau kat kuantan jauuuuhhhhh

heeee

A.F.I.A.H said...

jiha : hehe. ye cik jiha. sy tnggu. ngee~ ekceli x smpi sana lg pon dh ade yg jd kwn even x kenal. mesej je dgn die. lepasan dq. hee~ ambik ba rasenya. ade senior kwn abg ambik math pon kat c2. wah3. ramainya kawan saya nnti. yey! boleh manja2 dgn kakak senior. wee~

nedd : hehehe... jauh d mata saje.. tapi dekat d hati.. dalam ingatan pon selalu.. wee~ dah semuanya duduk dekat2, nnti kita jumpa lagi. wah. x sbar rasenya. nedd syg, nnti kalo boleh kita prgi hntr ejat sma2 ye. jiha pon skali.